Over de AM&TS

'Training as a Service'

De Aircraft Maintenance & Training School (AM&TS) is als enige opleider in Nederland en Vlaanderen EASA Part 66 en 147 gecertificeerd voor zowel Basic als Type Training.

Daarnaast publiceert zij Part 66 gecertificeerde boeken onder de naam ‘’Jeweka Uitgeverij’’.

Visie

Om toekomstige krapte van technisch personeel binnen de Nederlandstalige luchtvaartsector op te lossen is onderwijs nodig dat toekomst bestendig is én aansluit bij de sector-brede behoeften.

Daarbij is het de uitdrukkelijke wens van relevante marktpartijen in de sector om dit te doen met een partij die Nederlandstalig curriculum voert en aansluiting vindt bij het semi-publieke domein.

Hierin vindt de AM&TS, als EASA Part 147 organisatie, haar belangrijkste bestaansrecht.

Missie

De AM&TS richt zich op het opleiden van gekwalificeerd personeel, curriculumontwikkeling en het ontwikkelen van innovatieve onderwijsconcepten. 

 

Onder de door EASA afgegeven Part 147-erkenning lost de AM&TS sectorspecifieke vraagstukken op en vormt hiermee een brug tussen het luchtvaartonderwijs en behoeften vanuit industrie en bedrijfsleven.

Hierdoor worden verbindingen gemaakt en randvoorwaarden gecreëerd voor innovatie en (onderwijs)vernieuwing.

Kenmerken hierbij zijn:


  • Training als Core business – het opleiden van personeel binnen de luchtvaart is de core business van de AM&TS. Hierdoor kunt u zich focussen op de eigen business
  • Breed aanbod – EASA Part 66/ 147 Basic en Type Training,  Aviation Training, Klant specifieke Training en Training op deelgebieden (zoals Structure)
  • Ontzorging – wij nemen het totale scholingsvraagstuk uit handen van de klant. Door de kleine organisatie met een grote flexibele schil resulteert dit in een snelle levering tegen een concurrerende prijs
  • Hoge kwaliteit – het aanbod bestaat uit kwalitatief hoogwaardige trainingen waarbij we gebruik maken van diverse leermethodieken zoals classroom learning, Online Training, Virtual Classroom, Part Examinering en Practical Training.
  • Recent Comments

    • Archives

    • Categories

    • Meta